Zoek op postcode

U bevindt zich hier:    

Antera Incasso

3.5 / 10.0
(6 stemmen)
Entrada 602
1096ET Amsterdam
Nederland

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0206608608
Website:
E-mail adres: Stuur een berichtinfo@antera.nl
52.3373874.921208
6 1.7569444444444 67 3.5
Gemiddelde waardering uit 6 stemmen

Vraag direct offerte aan

Reviews

Plaats een review
|
lening
Bent u behoefte van de lening? Heeft u 100% financiering nodig? ben je moe van zoeken en hypotheken, hebben consequent afgewezen door banken en andere financiële instellingen, james scott lening ltd hulp is hier om uw schuld te maken gratis en we geven leningen aan bedrijven, het bedrijfsleven, de industrie, persoonlijke, enz. Iedereen die geïnteresseerd is, ongeacht het land moet contact met ons voor hulp via e-mail: abigailanitafinance@gmail.com Vult u aub
Waardering:
5.0 10.0
|
Lening bieden nu aanvragen
lening bieden U wordt geïnformeerd dat de heer Pinto Jolanda Foundation momenteel het geven van leningen aan particulieren, bedrijven en samenwerking body met betaalbare 1% rente. We kunnen veroorloven om u de lening te geven en deze lening zal u veel helpen in je leven. We maken een goede service aan onze klanten Je bent in financiële problemen of opgeven? Heb je ooit naar beneden door de banken is veranderd of wilt u uw schulden te vereffenen aan uw factuur voor eens en altijd te betalen, het geld moet je het vaststellen van uw business.Here komen gelegenheid die je nooit mag missen. Hier is een grote kans waar u uw lening sneller en gemakkelijk te krijgen, kan je bouwen aan je eigen droom van de eigenaar van een onafhankelijke zakelijke en persoonlijke uitgegroeid tot een ondernemer. Voor meer informatie, bezoek ons ​​op de heer Pinto Jolanda leningen FOUNDATION via e-mail op pintojolanda.microloan@outlook.com contactgegevens hierboven. Wij garanderen u een transparante en efficiënte service. Ik kan u helpen met een lening. U bent verplicht om de volgende informatie te verstrekken aan ons in staat stellen door te gaan met uw lening. Je volledige naam..... Geleende bedrag nodig ....... Uw coountry ....... Uw maandelijkse inkomen Beroep .......... Sex ........ Leeftijd....... Adres..... Terug te betalen duur ....... Telefoonnummer .......... Contacteer ons vandaag nog via e-mail (pintojolanda.microloan@outlook.com) We kunnen veroorloven om u deze lening Dank je De heer Pinto Jolanda MD
Waardering:
5.0 10.0
|
Kijk uit met al die barmhartige Samaritanen !
Prima dat er instellingen/personen zijn die schijnbaar toch willen lenen waar reguleren instellingen nee verkopen om diverse redenen. Maar hanteer één principe! Betaal nooit iets om de lening te verkrijgen al lijkt het nog zo redelijk. Heel vaak ben je dat geld kwijt en gaat de lening niet door om één of andere reden. Of je hoort nooit meer iets. Afhaken ook als er vooraf iets van administratiekosten etc. wordt gevraagd. Dat is altijd de eerste indicatie van oplichting. En mensen als er duidelijk raar Nederlands wordt gebruikt middels grammaticaal belachelijke zinnen wordt u waarschijnlijk ook opgelicht. Die rare zinnen komen doorat het vaak buitenlandse oplichters zijn met van die aansprekende verhalen die gebruik maken van machinevertalingen waardoor je de raarste zinnen krijgt. Na betaling gaat u die lening bijna nooit krijgen. Wat ze hier schrijven voor super liefdadige retroriek en hoe indrukwekkend ook het heeft geen enkele waarde, het is oncontroleerbaar. Stel altijd vooraf 2 vragen! 1-Zijn er kosten verbonden aan de lening? 2-en VOORAL moet ik die betalen voor uitbetaling van de lening?
Zijn er niet.
Van A tot Z!
Waardering:
1.0 2.0
|
ik heb een vraag omtrent antera incasso maar zie eigenlijk verouderde berichten
iemand die de tegenwoordige werkwijze van antera incasso (interbank) kan toelichten?
Waardering:
2.0 4.0
|
bedonderaars
Dreigen, onbeschoft personeel, stelletje oplichters. Liegen over je premies!! Wel betaald maar nooit verwerkt in het systeem wegens foutje
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera
Ze zijn zo asociaal...Ik betaal helemaal niks meer!
Waardering:
1.0 2.0
|
verjaring
In 1997 ben ik gescheiden van mijn man.We hadden in 1995 een krediet bij finatabank aangegaan, ik niet beter wetend dat deze door hem is overgenomen staat in uitspraak van de rechter en notaris,omdat ik tot eind 2013 nooit geregistreerd was bij bkr. Nu na al die jaren sta ik er nu ineens wel bij. Na een bezwaar ingediend te hebben,is mij teruggeschreven dat door een fout bij hun bekend is geworden dat ik niet aangemeld was bij het bar,dus hebben ze dat nu maar wel gedaan,en zijn niet van plan dit te wijzigen. dit betekent voor mij dat ik in 1 klap financieel bankroet ben op papier want de schuld is hoger dan mijn inkomen. Nu heb ik een vraag over verjaring. Geldt er ook een verjaring voor dit soort praktijken of heeft een mens geen recht van spreken.
geen
Dit klopt niet
Waardering:
2.0 4.0
|
antera
antera en interbank is een bedrijf, wij hebben ook een lening bij ze maar ik heb nog nooit zo een asociaal bedrijf meegemaakt. ze zijn heel snel met dreigementen en heel snel met bellen, niks kan alles moet, ze vragen zelfs aan werkgevers om loonstroken, ze provoceren gewoon, is er nou helemaal niks wat we kunnen doen ofmoeten we gewoon als criminelen behandeld worden, weg met dit bedrijf.
Waardering:
1.0 2.0
|
antera en bkt registraties
Wat ik zeer vreemd vind is dat een incassobureau Antera kan zien of je BKR registratie hebt. Zij kunnen dit inzien bij BKR..Dat ze die ook kunnen wijzigen is al helemaal vreemd. Wie weet of dit wel legaal is want ik kan mij niet voorstellen dat Antera aangesloten is bij BKR te Tiel.. Zelf mee gemaakt dat ze bkr kunnen raadplegen en zelfs in negatieve zin veranderen.. Op die manier hebben ze ook zeer veel macht als incassobureau.. Zeer vreemd allemaal. Lijkt mij dat alleen bankinstellingen dit mogen doen en zeer zeker geen enkele incassobureau.. Of is dit weer een typisch geval van intimidatie door Antera?? Lijkt mij toch dat ze dan de wet overtreden maar sta nergens meer van te kijken wat dit bedrijf uitspookt! Wie kan mij een antwoord geven dat zij BKR kunnen inzien en zelfs bkr codes kunnen veranderen..
geen enkele
zeer veel wat dit bedrijf Antera denkt te mogen doen van intimidatie tot BKR codes wijzigen.
Waardering:
1.0 2.0
|
stalkers
Ik herken mij helemaal in de verhalen die hier staan. Ook mijn zoon van 16 jaar is gebeld op zijn mobiel. Ik heb twee jaar geleden door deze mensen al mijn telefoonnummer veranderd. Ik heb met ze afgesproken dat ik hun bel als ik een brief van ze mocht krijgen. En als ik ze dan aan de telefoon heb kom je er de 1e 10 minuten niet meer vanaf en wijzen je op je plichten. Dat je altijd bereikbaar moet zijn. Ik zeg tegen ze dat ik overspannen van ze word. Wat ook zo is. De politiek moet hier echt iets aan doen.
geen
te veel
Waardering:
1.0 2.0
|
Onbehoorlijk incassoburo
Ik heb een jaar geleden om deze mensen mijn telefoonnummer gewijzigd in een geheim nummer. Ze bleven mij lastig vallen. Alle commentaren zijn zeer herkenbaar. Nu werd mijn zoon (15 jaar) van de week gebeld op zijn mobiel over de achterstand. Ik heb het gesprek over genomen. Voor de zoveelste keer ben je weer 10 minuten aan de telefoon. En maar zuigen. Ik heb ze verboden om contact op te nemen met het mobiele nummer. Het zal mij benieuwen. Ik begrijp niet dat de politiek of een ander orgaan hier geen maatregelen in nemen. Mensen worden er overspannen van. Je schrikt je toch rot als ze je werkgever bellen. Echt belachelijk.
Waardering:
1.0 2.0
|
Asociale Incassopraktijken Antera DNV
Mijn vriendin is vandaag op haar werk gebeld door Antera. De automatische incasso van euro 100,- was mislukt (omdat er op dat moment juist een bedrag van mijn rekening af was gegaan). Wij hebben een bedrag openstaan van ongeveer 1000,- totaal krediet. Geen BKR, geen achterstanden. De heer Adelaar van dit incassobureau heeft eerst mijn voicemail ingesproken of ik terug kon bellen. Voordat ik de kans kreeg terug te bellen heeft hij binnen een half uur de werkgever van mijn vriendin gebeld. Daar heeft hij mijn vriendin gesproken (tussen haar collega's aan het werk) en volgens hem heeft hij gezegd kunt u vrijuit bellen? Mijn vriendin zei nee, ik bel liever terug en toch bleef hij doorgaan. Deed zeer hooghartig, gemeen en genoot zichtbaar van het feit dat hij haar overrompeld heeft op haar werk. Ik heb even gekeken op de richtlijnen van de NVI en het is niet toegestaan om je werkgever te bellen. Zeker niet om de naam van het bureau te noemen of andere informatie te geven aan derden. Ik ga nu een formele klacht indienen tegen deze man en dit bureau. Wil je ook een klacht indienen over Antera of de de Nederlandse Voorschotbank waar zij voor werken stuur je klacht dan naar de Raad van Toezicht van het NVIO). Een aantal incassobureaus zijn bij deze geschillencommissie aangesloten, maar helaas niet allemaal. Wanneer je een klacht hebt over een incassobureau welke niet is aangesloten bij het NVIO, dan is de weg naar de rechter nog de enige mogelijkheid. NVIO (NVI) Postbus 65707 2506 EA Den Haag tel. 070-3629745 Of Postbus 279 1400 AG Bussum tel. 035-6994210 fax. 035 6945045 Email: info@nvio.nl
Geen! Asociale agressieve bejegening door een medewerker van dit bureau, de heer Adelaar. Deze man zou ontslagen moeten worden. Incasso's innen is één, de wijze waarop is ontoelaatbaar. Ik bleef zeer correct tegen hem, hij begon te provoceren dat hij mij klacht weinig kans gaf. Ik merkte dat het hem irriteerde dat ik hem zeer correct te woord stond, kennis heb van de materie en duidelijk liet merken (juridische) stappen te gaan ondernemen tegen dit kantoor en deze praktijken.
DE Tweede Kamer moet optreden tegen dit soort praktijken en een verbod opleggen aan incassobureaus om een werkgever van een debiteur te bellen en haar of hem daar te intimideren.Dit is ontoelaatbaar! Zij kunnen brieven sturen, of bellen op bij hen bekende telefoonnummers, welke zelf gegeven zijn door de debiteur.
Waardering:
1.0 2.0
|
Ratten!!!
Dacht dat ik de enige was! Begon al te twijfelen!!! Wat een naar rot bedrijf... onbeschoft, geen medewerking tonen naar de geboden oplossing van mij als klant. En eisen stellen waar ik niet aan kan voldoen. Komen niet tegemoet. Nu wijzen ze mij af voor minnelijk traject als enige eiser, terwijl mijn ex gewoon de maandelijkste betalingen doet! Dus de lening gewoon wordt ingelost..... Etterbakken!!!! Ben benieuwd wat de rechter zal vinden met al de gestuurde mails, reacties van hun, mijn betalingen en hun rede tot minnelijk traject!
De rechter zal zijn uitspraak hebben!!!!
Geen respect Onjuiste gegevens in hun administratie Beweren geen contact gehad te hebben... gelukkig heb ik de mails! als bevestiging!!! en bewijs
Waardering:
1.0 2.0
|
Interbank/antera te vertrouwen?
Er is een krediet voor 35000 aangevraagd, maar dit is zonder dat de pers in kwestie hiervan op de hoogte was gebeurd. Nu is er door een ww uitkering en meerdere schulden een achterstand bij Antera/interbank. Er wordt 35000 opgeeist. Nu wist de pers. In kwestie niet dat er uberhaupt 35000 was opgenomen. Er is 10.000 opgenomen, door de persoon in kwestie maar de 25000 is naar een rekenkng overgemaakt die de persoon in kwestie niet mag weten. Het contract /dossier is opgevraagd omdat het onduidelijk is of legitimatie is aangeleverd.. Mijm vraag zijn er meerdere mensen die op zo'n manier met interbamk van doen te hebben!?? Hoe kan het dat er zonder persoonlijl contact zulke enorme bedragen worden gestort. Waarom is Antera zo ordinair en staan ze nergens voor open. Wat voor praktijken zijn dit? Wij hebbem as vrijdag een afspraak met een jurist, dit gaat ons boven de pet. Graag hoor ik of er positieve oplossingen zijn gekomem voor de mensen die last hebbem gehad van Antera/interbank
Teveel
Waardering:
1.0 2.0
|
dreigementen antera
ook wij hebben problemen met antera onderdeel van de dnv bank zitten op hetzelfde adres hoeveel mails wij niet gestuurd hebben telefoontjes gepleegd en de rattten want dit zijn geen mensen moet eens harthandig aangepakt worden met dit soort is niet te comuniceren en ben het ook niet langer van plan alles wat hje voorstelt word afgekitst snap uberhaupt niet dat dit soort malfide bureau,s mogen bestaan
o
deze mensen moeten eerst maar eens leren wat normen en waarden zijn en daar ontbreek het nogal
Waardering:
1.0 2.0
|
sodejuu
Ik ben met stomheid geslagen en eigenlijk ook blij met jullie recenties van antera.Werdt vorige week schriftelijk benaderd door deze instelling ik zou een lening hebben uhhhhh sorry niet dus .Mijn ex heeft daar een lening en verhoogd in nov 2006 toen was hij al weg bij mij maar op mijn naam en adres van zn broer volgen jullie het nog ??? ik heb dit bedrijf gebeld en uitleg gegeven daar aan vast gekoppeld een belafspraak gemaakt voor vandaag ,inzake fraude zou ik alle stukken opvragen en aangifte doen bij politie de stukken heb ik inmiddels binnen ,Vandaag werdt ik gebeld wederom antera en indd wat ik veel lees je wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt waarop ik het gesprek heb beeindigd .Nu heb ik in mijn stukken ondekt dat de refrnmr niet kloppen de data klopt niet afsluiting contract waar ik volgens hun bij aanwezig was .Let wel na 7 jaar krijg ik post van hun dus ik vraag waarom niet al veel eerder ???? ja u woont toch op dat adres van mn ex zn broer nee dus waarop ik vraag hoe komen jullie dan na 7 jaar aan mijn adres ???? jajajaja hebben we ff gecheckt ze hebben dus nog nooit van gba check gehoord .Mensen ik ben het met jullie eens ook ik wil wel actie ondernemen tegen dit zeer malifide bedrijf heb me door jullie verhalen te lezen goed voorbereid op mijn belafpraak morgen met antera en dat zal voor mij ook tevens het laatste contact zijn .Oh ja dat wil ik jullie niet onthouden ik heb dus naar aanleiding van het gesprek vandaag en de onbeschofte benadering van antera gelijk politie op de hoogte gesteld van dit bedrijf .Ik hoop dat ik reactie s krijg om evt gezamelijk actie enof juridische stappen te ondernemen tegen dit bedrijf en ik wens een ieder van jullie heel veel vechtlust toe.
geen
teveel
Waardering:
4.0 8.0
|
antera incasso
Hoi allemaal ik ben er ook eentje van de zogenaamde incasso bureau die alleen geld uit je portomonee trek ik heb zon vermoeden dat er een grote adder onder hun grond loopt ik wil al mijn geld terug ik ga ervoor vechten hoe dan ook ik sleep deze oplichters voor de rechter. Vriendelijkheid kennen ze niet heb van hun nooit een brief gehad dat ze tegenwoordig antera heten maar ze gaan eraan wees op je hoeden en als ze bellen opnemen op cassette aub. En ik heb van een iemand vernomen en gehoord dat hun niet met nederlandse voorschotbank samen werken. alleen voor hun zelf dus klacht indienen. Heb vanochtend telefoon gehad boeren schoft heu zeggen dan heu geloof maar dat ze het geld in hun zak steken van ons. ???????
1,0
0.0
Waardering:
1.0 2.0
|
Zaak tegen Antera
Beste Lois, Behoorlijk balen dat je na 14 jaar ineens met dit probleem komt te zitten. Je geeft aan om iets tegen Antera te willen starten. Probleem is dat Antera niet aangesloten is bij de Nederlandse Vereninging van Incasso-ondernemingen. Tevens zijn ze ook niet geregistreerd bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Wij hebben nu bij het Kifid een zaak lopen tegen onze Kredietverstrekker en hebben in dit geheel ook de praktijken van Antera meegenomen. Zo spoedig als wij een definitief antwoord van Kifid hebben, zullen wij dit hier ook melden. Ik zou dus graag met anderen iets tegen Antera willen beginnen. Het probleem is alleen dat ze nergens bij aangesloten zijn. Wel heb ik intussen in de gaten dat zij in hetzelfde pand zitten als De Nederlandse Voorschotbank, waarmee zij samen in de Credit Agricole onderdeel van uitmaken. Misschien moeten we proberen om tegen deze grote organisatie stappen te ondernemen. Ik hou jullie up-to-date!
Geen
Te veel!
Waardering:
1.0 2.0
|
ik ben hier nieuw in en schrik hier van!!!
Ik ben onlangs benaderd door een gerechtsdeurwaarderskantoor m.b.t. een vonnis uit 1998 waarin mijn ex-man en ik beiden hoofdelijk aansprakelijk werden gesteld voor het aflossen van een doorlopend krediet, afgesloten in 1991 a 60.000 gulden bij de CMV bank. In het echtscheidingsconvenant (eveneens in 1991) heeft mijn ex-man de verantwoordelijkheid op zich genomen voor deze schuld. Vervolgens heb ik na het betekenen van het vonnis in 1998 nooit meer iets over deze zaak vernomen, niet van de CMV bank of van wie dan ook. Ik ging er vanuit dat mijn ex zijn verantwoording van het echtscheidingsconvenant nam en ging betalen....... Na 14 jaar (februari 2012) kreeg ik uit het niets een brief van een gerechtsdeurwaarderskantoor dat ik werd gesommeerd het openstaande bedrag a 84.000 euro (kredietsom in 1991 was 60.000 gulden) te gaan betalen. Na heel veel onderzoek blijkt mijn ex al vanaf 1998 een beslaglegging op inkomen te hebben van dit zelfde gerechtdeurwaarderskantoor ter aflossing van dit krediet uit 1991. Hij heeft een uitkering dus het beslag bedrag is niet groot en de rente loopt dus enorm op over al die jaren. Vraag is nu....waarom word ik nu pas aangeschreven en niet al in 1998 na uitspraak vonnis en daarna zijn er heel veel fouten door het gerechtsdeurwaarders kantoor gemaakt. Dit heeft mij er toe gebracht de zaak verder uit te zoeken en dan kom ik uiteindelijk terecht bij het feit dat dit krediet dat ooit in 1991 is afgesloten bij de CMV bank inmiddels terecht is gekomen bij Antera incasso. De CMV bank schijnt van de aardbodem vwedwenen te zijn en na heel veel gezoek blijkt mijn in 1991 getekende krediet dus bij Antera te liggen. Ik heb hen gebeld om te vragen of ik een overzicht kan krijgen van alle betalingen en opnames op dit krediet vanaf 1991 tot heden, om dat ik nooit iets met het krediet te maken heb gehad.............nooit enige correspndentie heb ontvangen en alleen mijn ex dus betalingen c.q. opnames heeft gedaan. Ik ben dus totaal niet op de hoogte (ook nooit geinformeerd hierover) wat er dus wel en niet is afgelost op dit krediet en alvorens uberhaupt iets te gaan betalen wens ik dus informatie. Ik heb Antera gebeld en zij erkende dat het betreffende kredietnummer bekend was, maar verzochten mij de informatie via een email op te vragen bij het emailadres "specialcollection@antera.nl". Dit heb ik netjes gedaan op 15 september j.l. maar na vervolgens nog 3 verzoeken om op mijn mail te reageren, heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen? Vervolgens heb ik een contactformulier op de Antera website ingevuld en ook daar geen reactie opgekregen. Daarna heb ik dezelfde mail gestuurd naar "info@antera.nl"en ook daar niets op vernomen.........Ik weet het even niet meer, waar krijg ik nu een reactie op mijn verzoek? Wanner ik al deze revieuws lees, zinkt de moed mij in de schoenen, maar ik geef het niet zo snel op........ Daarom vraag ik iedereen met dit doort gelijke problemen om de mails naar mij door te sturen, zodat er inderdaad gezamelijk actie kan worden ondernomen. Ik ben bereid om (met jullie medewerking)actie te gaan nemen tegen dit nep/onecht/niet betrouwbaar/geen reactiegevend incassobureau!!! Dit kunnen wij niet zomaar laten gebeuren.......ACTIE IS NU GEWOON DE ENIGE OPTIE!!! Stuur al je klachten naar mij door en ik zal deze gezamenlijk in gaan dienen bij een klachtencommissie voor incassobureau's en mocht dit niet lukken ga ik naar de nationale ombudsman, kassa, radar, whatever........maar er moet hier iets tegen gebeuren.Stuur mij je mail en ik hou je op de hoogte van de gang van zaken. Lois jgrabijn@upcmail.nl (ook een gedupeerde, net als jij)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Waardering:
1.0 2.0
|
Advies i.v.m. betalingsregeling
Beste mensen heeft er iemand advies i.v.m. het betalen van een achterstand middels een betalingsregeling. Zoals eerder aangegeven, hebben wij onze klacht over Antera Incasso meegenomen met onze klacht tegen De Nederlandse Voorschotbank. Omdat wij zeer waarschijnlijk nog een aantal maanden op een reactie van Kifid moeten wachten, blijft zeer waarschijnlijk Antera Incasso bellen over een achterstandsbetaling. In mijn ogen hebben wij slechts 1 maand achterstand, terwijl natuurlijk Antera Incasso wil dat wij voor 2 maanden betalen. Ben van plan om volgende week in ieder geval 1 maand te voldoen, echter verwacht ik dat zij mij dan zelfs op mijn werk gaan bellen. Volgens mij mogen zij dit niet! Maar hoe kun je dit voorkomen en/of welke stappen kun je richting Antera Incasso ondernemen? Antera Incasso is niet aangesloten bij de NVIO en hoeft zich dus waarschijnlijk niet aan allerlei regeltjes te houden. Althans dat denken zij dus zelf. Hoe kan ik hen (even) het zwijgen opleggen? Graag jullie advies
Waardering:
1.0 2.0
|
KiFiD is zeer waardevol
Beste mensen. Het is zeer sterk aan te raden om je klacht/ongenoegen te uiten middels de klachtenprocedure bij het KiFiD. Dit blijkt een zeer waardevolle route te zijn voor mensen die problemen hebben met partijen zoals juist Interbank, Intermediaire Voorschotbank (NVF), Antera Incasso, etc. Meer gerichte en onderbouwde klachten geven het KiFiD meer inzicht en duidelijkheid in de onrechtvaardige werkwijze ne handelingen van partijen zoals deze. Het advies is dan ook dat de route via het KiFiD meer effect kan sorteren in plaats van collectief via een advocaat, alhoewel deze route altijd nog zou kunnen.
Waardering:
1.0 2.0
|
Hoop Antera Incasso indirect aan te pakken via DNV d.m.v. klachtenprocedure bij Kifid
Ben vandaag door een onbeschofte dame gebeld. Het bijzondere was dat zij mij aangaf dat ze namens DNV belde, terwijl ze eerder op mijn voicemail stond met de mededeling dat ze namens Antera Incasso belde. Of wij even voor 18.00 u. 1400 euro over wilden maken, vanwege betalingsachterstand. Ze willen totaal geen nieuwe betalingsregeling aangaan. Lukte voorheen nog. Maar denk dat ze in de gaten hebben dat we klacht tegen DNV gestart zijn. Zelfde bedrijf als Interbank, Intermediaire Voorschotbank en alle onderdeel van Credit Agricole Consumer Finance. Wij hebben (onterecht) notering opgelopen bij BKR en zijn deze nu aan het aanvechten middels Kifid. Eerder actie via Kifid ondernomen tegen World Of Credit die DK had afgesloten. En deze zijn nu kort na onze zaak failliet gegaan. Hopelijk gaat DNV en Antera Incasso dezelfde weg op! Graag wil ik nog wel weten of iemand iets weet van Akte van Cessies en bedreigingen van deurwaarders. Dreiging met deurwaarders zal nog wel gaan komen. En een Akte van Cessie was destijds op mijn salaris van toepassing (loonbeslag). Wil je hier vanaf komen, dan moet je "gewoon" een andere werkgever zoeken, want het loonbeslag geldt alleen bij de huidige werkgever. Overigens van het Juridisch Loket begrepen, dat het ondertekenen altijd vrijwillig is. Men kan je dit niet dwingen. Laat ze maar doen, dan heb je mogelijk weer een zaak.
Totaal geen!
Teveel om op te noemen!
Waardering:
1.0 2.0
|
Een minnelijk akkoord
Vandaag de brief van de goedkeuring van een minnelijk akkoord. Tot tegenstelling wat ik hier allemaal lees, hebben wij absoluut geen last gehad van Antera. Ik hield mijn hart vast toen ik alle ellende las, maar zijn na een goede twee maanden akkoord gegaan met ons voorstel. Een hele last minder op onze schouders. Wij konden niet meer de twee leningen betalen.
Waardering:
5.0 10.0
|
contact
k dacht dat ik de enige was die gezeik had met ze...wat een stalkers zijn dat zeg...om dab nog maar te zwijgen over hun aso gedrag! ik zeg we moeten met zn alle tegen hun opstaan! hoe komen we in kontakt met elkaar?
Geen
Alles!
Waardering:
5.0 10.0
|
Zullen we ons gaan bundelen?
Antera is het dezelfde als Interbank, kijk maar naar het telefoonnummer, dezelfde managers (zie ondertekening van brieven), verder heb ik de laatste 64 maanden elke maand rond de 24e betaald (automatische incasso) terwijl dit pas op elke 1e van de maand moest worden betaald.
geen
schofterig gedrag
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera
Ik begin het nu ook zat te worden, bellen, sms sturen met de tekst"bel me even s.v.p". En als je dan niet onmiddellijk reageert dan bellen ze mijn moeder, is niet thuis dus dan toch maar weer mijn oude werkgever. Ondanks dat hij al eerder gezegd heeft dat ik daar niet meer werk. Kunnen we hier werk van maken?
Te weinig om op te noemen
Te veel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
asociale lui
Sinds de scheiding liggen ik en mijn ex man behoorlijk met ze in de clinche. Ze willen nergens aan mee werken. Niet aan de splitsing van de lening, lagere termijn bedrag, verandering van rekening nummer, adres verandering. En het mooie is, ze bellen op je werk op en zeggen dat ik de boel niet serieus neem en niet met ze mee wil werken. De kredietbank is er mee bezig en dat weten ze. Ze hebben ook al post van ze gehad. En nu krijg ik de een naar de andere dreigement. Ze bellen geregeld. Ik heb het minimum aan loon, heb twee kinderen en ontvang geen allimitatie. Ik probeer steeds weer om er met hun er uit te komen. Als ik het geld had kregen ze het. Natuurlijk ze hebben er recht op, maar hun werkwijze en hoe asociaal ze praten aan de telefoon en dreigen in hun brieven, vind ik niet normaal. Ik moet nu het volledige bedrag betalen en anders.....jullie raden het vast wel. Maar het trieste is nu wel het doet me niks meer. Mijn energie is op om er met hun er uit te komen.
totaal geen, nou ja misschien 1 het binnen halen van nieuwe slachtoffers.
Onmenselijk, asociaal, te veel om op te noemen.
Waardering:
3.0 6.0
|
Deel 2 Antera
Inmiddels wat gegevens bij een echte deurwaarder opgevraagd,wat een deurwaarder mag en niet mag en wat een incassoburo mag en niet mag . Antera is een simpel incasso buro en mag dus niks. Een tip van de deurwaarder is elke keer als ze bellen even vragen dat je dit gesprek opneemt en of ze hier bezwaar tegen hebben! Hebben ze dit beeindigd je keurig het gesprek hebben ze geen bezwaar zijn ze opeens véél aardiger plus bijkomend feit je heb alles op tape staan dus mochten ze weer bellen met de smoes dat is niet waar kan jij het tegendeel bewijzen;) Vóór dat je het gesprek voortzet vraag je eerst ,ik neem dit gesprek op =bezwaar tegen? 2e punt =wat is uw naam .3e punt wat is uw functie binnen antera incasso . Als je dit heb t gehad dat zet je het gesprek verder, blijf beleefd ! Ben je het echt zat, netals wij, laat je het voorkomen in het gerecht dan kunnen hun géén rente meer ontvangen . Want dan wordt het account overgenomen door een rechter toegewezen deurwaarder die een betalingsregeling moet treffen met je ..Een tip blijf met de deurwaarder in contact ook als je niet kan betalen .. Niks van je laten horen is een doodzonde altijd bellen
Waardering:
1.0 2.0
|
A-sociaal bedrijf met fraudeloze trekken
Wij hebben een achterstand met betalen , niet geheel vrijwillig zoals de meeste, Antera bedenkt denk ik dat we 10.000 euro onder het bed hebben liggen en express niet betalen.Ondanks gemaakte afspraken met antera medewerkers worden wij als leugenaars beticht .bij ons kwam er een zogenaamde deurwaarder van antera aan de deur , Ik ga morgen langs het poltie buro want dit mag niet volgens de wet , En de meneer nou ja meneer igg iemand aan de telefoon van Antera vertelde dat hij deurwaarder is ! Wat dus niet klopt want Antera is maar een incasso buro ,wat zich, die paar regels die er zijn,aan de wet moet houden ... Dus mogen zich niet voordoen als deurwaarder deurwaarders hebben namelijk geleerd en dat hebben de jongens en meiden van Antera absoluut niet ! Dus als er meer mensen zulke verhalen hebben dan moeten we ons sterk maken en een aangifte doen per overtreding moet Antera een boete van 3400 euro betalen !
Waardering:
1.0 2.0
|
Hulp gezocht
Vandaag gebelt door de politie Antera heeft aangifte gedaan wegens zogenaamd frauduleus handelen namens onszelf. Allemaal grote onzin,maar we kunnen maandagmiddag wel op appel komen bij de politie. Wij hebben inmiddels ook een advocaat in de arm genomen, maar ik denk dat wij allemaal, de gedupeerden van antera de handen in 1 moeten slaan. Graag zouden wij samen willen vechten met jullie. Dit is ons emailadres waar wij op bereikbaar zijn: hulpeloosofniet@hotmail.nl Ik hoop dat er mensen zijn die de handen met ons in 1 willen slaan om dit bedrijf op te doeken.
k
w
Waardering:
1.0 2.0
|
stelletje oplichters anterra incasso bureau
wij hebben al de hele tijd erg problemen met het bedrijf anterra incasso bureau.mijn vriend is werkloos geworden en wij liepen twee maanden achter met de betaling maar hebben wel iedere week een bedrag overgemaakt naar hun en die keuze was voor ons echt niet makkelijk want moesten wel voor kiezen om een hele week voor 1,50 te eten met twee kleine kinderenen dat alleen om dat hun dreigementen uiten. wij wilden de lening oversluiten eerst ging anterra akkord mee en op de laatste dag ineens niet meer raar he want zo lopen ze wel voor een antaal jaren de rente mis en niemand weet wat er met dat geld gebeurt,wij hebben ook gevraagt waarom ze niet bereid zijn om die lening over te sluiten geen reactie.ze zeiden letterlijk je komt van die lening aleen af als overleden bent want dan hebben ze al drie je geleende bedrag terug verdiend Ik zou zeggen anterra waar zijn jullie in godsnaam mee bezig
Waardering:
5.0 10.0
|
reactie op fam K en Carlo
Ik reageer met volledige instemming op jullie over het agressieve en insinuerende Incasso Bureau Antara. Ook wij hebben een flinke schuld lopen, hebben tijdig geinformeerd, zijn in de schuldhulpvelening en proberen alles zo netjes als mogelijk mee te regelen. Ik zelf ben al twee jaar behoorlijk ziek en ben uiteindelijk door ziekte ook psychisch ziek geworden, nu ben ik na twee jaar ziektewet binnekort voorlopig een jaar afgekeurd zodat ik mijn behandelingen kan opstarten, ik zou volgens medische dossiers jaren nodig hebben. We zijn niet opzettelijk in de schulden geraakt maar door een opeenstapeling van financiele problemen etc, ik zal hier aven kort blijven. Maar ook ben ik ondaks fase twee van schuldhulpverlening word ik insunuerend en suggererend gebeld en worden me redenen in de mond geld en wordt ik voorduren gedreigds me deurwaarder etc, ik moet alleen luisteren en ben vandaag telefonisch uit men sloffen gegaan, want de fatsoensnormen worden hier door dit bureau met slinkse uitspraken niet nou genomen. Ik wordt voordurend gewezen dat ik nu al drie maanden achterstand heb ondanks ze weten dat ik afhankelijk van schuldhulpverlening ben. Mijn ziekte werd veroordeeld als dat ik financiele problemen heb, dus de Incassomederwekr van Antara speeld even voor arts alsof hij kan vertellen waar ik ziek van ben. Ik vind dit een behoorlijke beschuldiging en ook ik wil hier verder mee gaan, want het mag toch niet zo maar zijn dat iemand verteld waarom ik ziek ben en het lijkt me en goed idee dat we hier samen iets tegen doen. Ik verneem graag iets, gr H.
Waardering:
5.0 10.0
|
bedreigingen
Ik heb zeer slechte ervaring met Antera.Ik sta in de schuld voor een nogal flink bedrag.Deze schuld is in behandeling.Er is een WSNP verzoek in gediend bij de rechtbank.Ik krijg nu schuldhulpverlening dat houdt in dat ik per week € 55 krijg voor boodschappen.Maar Antera wordt ongeduldig,snap ik ook wel want ze willen geld zien.Ze weten dat ik het bedrag niet heb.Ze dreigen me zelfs met loonbeslag,gerechtsdeurwaarders en beslag op de inboedel.Daarnaast eisen ze nu het volledig openstaande bedrag in een keer te voldoen.Gisteren mailden ze ook dat het niet langer meer mag doen want ze gaan over tot inbeslagname en loonbeslag.Ik vraag me nu opeens af of het strafbaar is om zonder uitspraak van de rechter het volle bedrag op te eisen en als het nog even iets te lang duurt volgens de heren loonbeslag als einddoel te gebruiken.Ik hoop dat er iemand wil reageren
geen
geen
Waardering:
1.0 2.0
|
schoften
zitten er ook bij, ga hier vanaf dinsdag werk van maken. Neem al deze ervaringen hier mee naar mijn advocaat en neem maandag contact op met tros radar. Ben er klaar mee met dit bedrijf. Ga echt actie ondernemen. Ook wij betalen alleen maar rente en net als een reactie hier!!!!! vraag mij af waar het geld is gebleven. En aan de Fam K zou graag met jullie in contact willen komen om met jullie dit aan te vechten en ik denk wel meer mensen.
O,O
onbeschoft personeel!!
Waardering:
1.0 2.0
|
asociaal en ongeorganiseerd bedrijf
Wij krijgen inmiddels al ruim 3 jaar post van een bewoner die voor ons op het adres wonen waar wij nu dus al geruime tijd wonen. Na 3 jaar brieven retour te sturen van deze firma met de mededeling dat deze persoon is verhuist ben ik gestart met het openen van post en zie daarn meldingen van deurwaarders en weet ik wat meer. Ik bel vervolgens interbank op om aan te geven dat de meneer die ze moeten hebben verhuist is, maar het enige zeer onvriendelijk en asociaal overgebrachte antwoord wat ik krijg is dat ik kan roepen wat ik wil maar dat ik toch wel post van hen blijf ontvangen en dat als de derwaarder voor de deur staat dat dat dan ons probleem is... Ik zie werkelijk het nut niet in van brieven blijven sturen en dit 2x pw naar een adres waar die persoon niet eens meer woont? Daarbij vind ik het een nogal aparte regeling dat er nog nooit iemand is geweest voor een aangetekende brief voor deze manier waardoor ze erachter zouden komen dat deze man hier niet meer woont. Na 3 jaar en heel veel brieven verder begint dit me toch flink te storen!
geen
onvriendelijk, amateuristisch bedrijf!
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera Incasso
Wij hebben nu te maken met het Antera 'incasso' tot onze grote schrik komen wij door wat ge-google achter het feit dat dit een malafide bedrijf is, dat alleen maar oplicht, bedreigd, onbeschoft is, asosciaal is en wat non stop smst, belt en mailt. Zich niet houdt aan de gemaakte afspraken en betaalde termijnen in eigen zak steekt. Betalingsbewijzen van banken worden niet in behandeling genomen, sterker nog de bedreigingen worden steeds ernstiger. Deze mensen zijn prominent aanwezig in ons dagelijks leven en deze week is de druppel bereikt. Wij zijn na enig onderzoek erachter gekomen dat Antera/Interbank daar het 1 bedrijf is de aflossing zelf in eigen zak steekt om hun eigen schulden af te lossen. Dit bedrijf is in 2006 en 2007 al veroordeeld voor fiscale oplichtingspraktijken en ambtelijke omkopingen. Daar wij geen heil meer zien in deze uitzichtloze situatie gaan wij nu op zoek naar een verstrekker die deze lening van ons kan overnemen. En daarna willen wij een grootschalig onderzoek waar 6 jaar aan betalingen gebleven is. Op deze site zie ik tientallen mensen die gedupeerd zijn, graag zou ik die mensen willen vragen om met ons samen te werken. Samen sta je sterker. En kunnen we misschien dit soort malafide bedrijven die leven over de rug van de burger op gaan doeken. Dit moet stoppen!!!
Geen
Malafide bedrijf, die oplicht, steelt, bedreigd.
Waardering:
1.0 2.0
|
Splitsing doorlopende Kredieten
Er zijn vaak mensen die een DK groter dan 50.000,- willen. Aangezien een DK niet groter mag zijn dan 50.000,- doen intermediairs/banken vaak een splitsing van 1 van 50.000,- en tegelijkertijd ook 1 voor het overschrijdende gedeelte. Dit doen ze dan ook bij samenwerkende banken of banken die onder 1 vleugel zitten. Bijv. dk bij Interbank (IJssel BV) van 50.000,- en een dk bij Intermediaire Voorschotbank (voormalig NVF Voorschotbank) bij bemiddeld door de Kredietshopper. Willen jullie aub hier je verhaal delen indien dit bij iemand is gebeurd? In geval van een claim kan dit namelijk tegen je gebruikt worden denkt men omdat men aanvoert dat de schuldenaar tegelijkertijd 2 kredieten heeft afgesloten en dat men (de banken) dit niet van elkaar wisten of dat dit ergens vermeld had moeten worden. En dat terwijl de banken "bij elkaar" horen.
Waardering:
1.0 2.0
|
2 kredieten onder eigenlijk 1 vleugel
Er zijn vaak mensen die een DK groter dan 50.000,- willen. Aangezien een DK niet groter mag zijn dan 50.000,- doen intermediairs/banken vaak een splitsing van 1 van 50.000,- en tegelijkertijd ook 1 voor het overschrijdende gedeelte. Dit doen ze dan ook bij samenwerkende banken of banken die onder 1 vleugel zitten. Bijv. dk bij Interbank (IJssel BV) van 50.000,- en een dk bij Intermediaire Voorschotbank (voormalig NVF Voorschotbank) beide bemiddeld door de Kredietshopper. Willen jullie aub hier je verhaal delen indien dit bij iemand is gebeurd? In geval van een claim kan dit namelijk tegen je gebruikt worden denkt men omdat men aanvoert dat de schuldenaar tegelijkertijd 2 kredieten heeft afgesloten en dat men (de banken) dit niet van elkaar wisten of dat dit ergens vermeld had moeten worden. En dat terwijl de banken "bij elkaar" horen.
-
-
Waardering:
1.0 2.0
|
antera
we hebben problemen met antera . We liggen achter met betalingen door werkeloosheid en we zijn met schuld hulpverlening bezig maar is nog niet allemaal geregeld . Werd vorige week gebeld heb toen uitgelegd hoe en wat men zou bellen met mijn contact persoon bij de krediet bank . Maar vandaag kregen we weer een brief of we even binnen 5 dagen het bedrag kunnen overmaken zo niet volgt een deur waarder . Ik schrik hier enorm van en weet niet wat ik hier nu mee moet . Ik kan het uitstaande saldo ook niet betalen. wie heeft raad
geen
opdringerige incasso buro
Waardering:
4.0 8.0
|
a-sociaal gedrag en bedreigend
Indien je gebeld wordt door een medewerker komt men zeer agressief, on- professineel,a-sociaal over. Indien je aangeeft dat het op dat moment niet past gaat het zeer onvriendelijk. Men belt zelf mensen op het werk bij hun werkgever. Erg a-sociaal en inbreuk op de wet privacy.
geen
heel veel
Waardering:
1.0 2.0
|
Malafide Incassoafdeling van Interbank
Met wortel en tak uitroeien dit incassobureau is gewoon een afdeling van de Interbank en heeft geen enkele rechtelijke status ze kunnen dreigen, intimideren, bedreigen, chanteren en op de man spelen wat ze willen maar ze houden zich niet aan wet en regelgeving en hebben laks aan de wbp en schuldhulpverlening. Er werken daar een stelletje zeer onbeschofte lui waar van je je moet afvragen wat voor opleiding ze hebben en wat ze aan communicatie hebben gehad. Dit is echt een schandalig en malafide incassoafdelinkje onlangs hebben ze kennis van mij bedreigd met een knokteam dat zou wel eens even langs komen ik heb ze niet gezien wij stonden ook met 15 man klaar en als moet worden die gasten gewoon gegijzeld en afgeleverd bij de Politie. Mensen laat je niet intimideren ze hebben geen poot om op te staan neem direct een jurist in de armen die pakt ze wel aan en met succes mijn kennis laten ze nu met rust omdat ze niet ontvankelijk zijn.
geen
schandalige communicatie niet aangesloten bij de nvi malafide, bedreigend, dreigend, chanterend en manipulatie regel en wetgeving kennen ze niet schending van de wbp
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera Incasso
Vandaag zou er een heel team met mensen klaar staan om mijn huis leeg te halen aangezien ik mij niet heb gehouden aan hun betalingsregeling. Het geld moest voor 2 uur die middag op de bank staan dan kon het nog afgeblazen worden. Ik belde om 12 uur voor het rekeneing nummer, werd mij doodleuk verteld dat het te laat is. Toch nog van die zooooo sociale (NOT) meneer uitstel gekregen. Ik ben helemaal klaar met hun. Je kan geen afspraak maken met ze. Een week later zijn ze die al weer vergeten en gaan ze je weer lastig vallen. Associale mensen!
Geen Enkel pluspunt te bekennen
Alleen maar minpunten
Waardering:
1.0 2.0
|
Intimidatie en asociale zooitje met mafia trekken
Deze mensen zijn bloedzuigers en intimideren en dreigen en hebben totaal geen benul dat ze met mensen te maken hebben ,ze bedreigen je en zijn voor geen enkele reden vatbaar ze bellen je continu en dan telkens verschillende mensen en een grote bek dat ze op zetten dit stelletje moet zo snel mogelijk aangepakt worden.Ze willen niks via de mail doen omdat ze dan niet kunnen dreigen en intimideren
altijd bereikbaar
dreigen intimideren stalken met telefoontjes ,niet voor rede vatbaar,niet oplossinggericht,grote bek,laten je niet uitpraten en hebben maling aan wat je te melden hebt terwijl je belt en je denkt dat je met redelijke mensen praat.
Waardering:
4.0 8.0
|
Tijd voor actie
Een oud-collega van mij is een voormalig hoofd compliance & integrity bij de AFM en heeft mij hierover wakker geschudt. Zijn broer zit nu in een soortgelijke situatie met de dubieuze instellingen. Al jullie ervaringen gelezen hebbende is het moederbedrijf CACF (Crédit Agricole Consumer Finance)de aangewezen partij om jullie ervaringen kenbaar te maken. Interbank, etc. zijn als het ware subcontractors van de CACF en bijv. Antera is weer, niet oneerbiedig maar wel partijdig bedoeld, het schoothondje die zijn beste pootjes voor wilt zetten. Het signaal naar de AFM is gegeven en jullie gedupeerden kunnen het beste een brief schrijven naar de CACF met jullie verhaal. Adres CACF: Postbus 855 ; 1000 AW ; Amsterdam. Succes.
-
--
Waardering:
2.0 4.0
|
Tijd voor actie
Een oud-collega van mij is een voormalig hoofd compliance & integrity bij de AFM en heeft mij hierover wakker geschudt. Zijn broer zit nu in een soortgelijke situatie met de dubieuze instellingen. Ook hij heeft een voorstel aangeboden maar ze hebben geen oor en zijn onbeschoft. Al jullie ervaringen gelezen hebbende is het "moederbedrijf" CACF (Crédit Agricole Consumer Finance)de aangewezen partij om jullie ervaringen kenbaar te maken. Interbank, etc. zijn als het ware subcontractors van de CACF en bijv. Antera is weer, niet oneerbiedig maar wel partijdig bedoeld, het schoothondje die zijn beste pootjes voor wilt zetten. Het signaal naar de AFM is gegeven en jullie gedupeerden kunnen het beste een brief schrijven naar de CACF met jullie verhaal. Adres CACF: Postbus 855 ; 1000 AW ; Amsterdam. Succes.
-
--
Waardering:
2.0 4.0
|
Meest gruwlijke incasso
Alle verhalen hier kloppen wel dit is geen incassobureau maar gewoon een afdeling van de Interbank niets meer en niets minder. Het zijn een stelletje schandalige lui die daar werken iedere poging tot een regeling torpederen ze, men luisterd niet en zijn echt onbeschoft tot op het bot. Ze dreigen, intimideren en sturen brieven die op de man gespeeld worden. Het wordt tijd dat dit malafide zooitje wordt aangepakt ze negeren zelfs wetgeving, mijn advies aan iedereen is blijf zeer kort en zakelijk tegen ze en ga niet mee in hun schandalige communicatie zet er desnoods direct een jurist op. Deze mensen zijn boeven van de 1e orde en dienen met wortel en al uitgeroied te worden niet iedereen is het zelfde dus moeten ze ook niet iedereen behandelen als een ordinaire boef.
geen
zeer slechte communicatie bedreigend en intimiderend zeer aagressieve werkwijze spelen op de man niet flexibel lappen wetgeving aan hun laars
Waardering:
1.0 2.0
|
onbeschofte lui
zo eindelijk is er iemand die er wat aan gaat doen>maar of dat helpt is een tweede>het zijn ook onbeschofte mensen met geen mentaliteiten,ze bellen maar wanneer het hun uitkomt en een grote bek krijg je op de koop toe. ze luisteren niet eens fatsoenlijk naar je kan ook nietiemand die zo onfatsoenlijk is. word ook continue lastig gevallen met belletjes de ene keer zeggen ze met interbank dan antera nu pas met inbeslagname. wie zijn hun nou. ze zijn niks meer dan ons!!!! ze weten niet eens wat privacy is zoiets hoor je niet telefonisch te bespreken een mens heb niet altijd de gelegenheid om vrij te praten. ze weten niet eens wat fatsoen is!!! en dan bellen ze om een betalingsregeling en dan moet je het nog in twee weken je achterstand bij benen. ik heb er geen woorden voor. ik hoop dat die persoon die een advokaat heb ingeschakeld het goed ga aanpakken want deze lui moet ook eens goed aangepakt worden ipv intimidatie na de mens toe. stelletje sekreten!!!! wens lastig gevallene heel veel sterkte
hadden ze die maar, is nul komma nul
alles
Waardering:
1.0 2.0
|
stelletje onbeschoften
je word 20 keer per dag gebeld door wel 5 verschillende mensen die allemaal even onbeschoft zijn je legt ze uit hoe het inmekaar steekt en het niet voor mij is en nog gaan ze je bedreigen inmiddels me advocaat erachter gezet en die neemt verdere stappen tegen dit a-sociale zooitje
geen
onbeschoft volk
Waardering:
1.0 2.0
|
scheldpartijen
Zo herkenbaar, al die recensies, ik vind het heel erg dat mensen zo onbeschoft behandeld worden door antera, het is schelden, dreigen, niet uit laten praten, wij hebben de ervaring dat we om de haverklap gebeld worden, dat er dan afspraken mbt betaling worden gemaakt en vervolgens bellen zij enkele dagen later wéér om dan weer opnieuw te dreigen en te bléren, niet doen alsof er niets is afgesproken en dan weer met iets nieuws te komen. Ze laten je niet eens uitpraten. Op hun verzoek hebben wij onze situatie uitgelegd per mail omdat het betalingsverkeer momenteel wat rommelig is echter blijven ze bellen en negeren ze hetgene wat wij gemeld hebben. Ik vroeg of ze de info gelezen hadden en toen werd er gezegd dat ze daar maling aan hadden, dat wij gewoon wanbetalers zijn en niet deugen en nog een heleboel meer.Schelden, daar zijn ze goed in, uitlachen en vernederen ook. Inmiddels heb ik de bewuste mail met uitleg (een heel lang verhaal op papier waar ik veel tijd aan besteed heb) tig keer verstuurd maar ze doen er niets mee. Wij hebben gevraagd uitsluitend contact per mail te hebben om misverstanden te voorkomen maar dan reageren ze niet, tuurlijk want als je dat onbeschofte wangedrag op papier toont kunnen ze problemen krijgen, zo schijnheilig zijn ze wel. Is antera wel zuivere koek? Ik twijfel eraan inmiddels
geen
Teveel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
onbeschoften.
had het ook ,ze bellen de hele dag op en leg je het uit ,gaan ze grote bekke geven.dus mobile uitgezet ,wil geen contact meer met die schoften.laten je niet uitpraten en hangen dan gewoon op.wou dat er iemand in actie kwam om er wat aan te doen tegen deze asociale.
niks
alles
Waardering:
1.0 2.0
|
aktie
wat kunnen w ehieraan doen. De dwang het onbeschofte. Wie gaat kassa hiervan op d ehoogte stellen of een ander programma.
geen
dikke 0
Waardering:
1.0 2.0
|
Ik ben klant van InterBank, niet van Antera..
Loop 1 termijn achter met betalen bij InterBank, krijg vervolgens een brief met dat ze binnen 7 werkdagen nogmaals gaan incasseren + een optie de om incassodatum telefonisch te wijzigen. Bel ik naar ze, krijg ik een iemand te spreken die halflachend de telefoon opneemt en je gelijk onderbreekt voor je Contractnummer. Ze wou ook dat ik het alsnog handmatig overmaakt en de incassodatum wijzigen moet ik maar per e-mail doen. Voor overmaken en e-mail geeft ze vervolgens gegevens Antera door... heel vreemd! Ik maak het over naar InterBank zelf en de incassodatum is wel goed zo.. Komt erg onbetrouwbaar en vooral onbeleefd over!
Onbeleefde telefoniste, komt met gegevens van Antera ipv InterBank, weet blijkbaar NIETS over de inhoud van de brief
Waardering:
1.0 2.0
|
over afspraken na komen........... hun GEEN voorbeeld.
Dat er navraag wordt gedaan als je een achterstand hebt vind ik heel normaal maar hoe je er behandeld wordt is langs de beesten af. Alles doen hun telefonisch en zelf moet je alles via mail/fax/papierkraam bewijzen. Maken ze een afspraak met je dat je terug kunt bellen zijn ze niet aanspreekbaar....en moet je je bewijs maar even in enkele minuten voorleggen. (net of iedereen een fax thuis heeft staan!!!) Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke akelige mensen aan de telefoon gehad als deze werknemer(s). 0,0 is mijn waardering.
Waardering:
1.0 2.0
|
Mensen ZONDER gevoel !!!
Kleine achterstand opgelopen door het verliezen van mijn baan. Ze blijven maar bellen, bellen en bellen. Je kunt 100x de situatie uitleggen maar ze tonen TOTAAL GEEN begrip en dreigen verschrikkelijk, laten je niet uitpraten en zijn ZEER ONBESCHOFT.Ze drijven je tot wanhoop en een zenuwe inzinking.Is hier nu echt niets aan te doen?? DIT MOET GESTOPT WORDEN !!!
TOTAAL NIET
ALLEEN MAAR
Waardering:
1.0 2.0
|
antera incasso
Erg onbeschoft, en als ze je niet telefonisch kunnen bereiken sturen ze je een heel vriendelijk smsje zo van "hallo wil je me even bellen groetjes "je gaat dan denken wie is dat en velen ( o.a ik ) zullen dat o6 nummer terug bellen en wie heb je dan aan de telefoon???? ja hoor goed geraden. De laatste keer dat ze gedreigd hebben er een gerechtelijke procedure van te maken heb ik gewoon gezegd "jullie moeten doen wat je niet laten kunt betaal ik wel wat extra maar met een deurwaarder kan je fatsoenlijk een regeling treffen
geen
te veel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
het afvoerputje van de financiele markt
ik heb via afab veel geld geleend daar en dat ging makkelijk. maar dan komt het als je te laat betaald dan gaan ze je lastig vallen op ieder uur van de dag. En moet je keer op keer uitleggen wat er aan de hand is. Ook de rente is absurd hoog maar dit mag allemaal hier in nederland. ik doe altijd even dom terug naar de medewerkers en dan is het wel een leuk spelletje
makkelijk geld lenen iedereen kan er terecht. interbank laat geregeld van zich horen dat kun van andere banken niet zeggen die naaien je er stilzwijgend bij. je weet wat je aan ze hebt.
Domme medewrkers, hoge rente, onbeschoft, en weinig begrijpend, altijd dreigen en intimideren net maffia streken. Je wordt er wel eens moe van. Ze houden niet van schuldsanering
Waardering:
1.0 2.0
|
superslecht
Antera Incasso is het incassobedrijf van Interbank en Eurofintus, je word er als een misdadiger behandelt. Ze bellen de hele dag door op en beginnen te schelden en te dreigen. Ik heb al schriftelijk een klacht ingediend maar daar krijg je geen antwoord op.Ze bellen ook steeds naar mijn werk, wat niet mag!
geen
onbeschoft personeel uitschelden, bedreigen ze laten je niet uitpraten
Waardering:
1.0 2.0
|
onbeschoft personeel
Door ziekte 1 maand achterstand opgelopen in 2009 met mijn betalingen ,Daarna altijd gewoon betaald ,Antera belde ,kwam er niet tussen want het personeel is zo onbeschoft die schreeuwen gewoon door je gesprek heen dat je betalen moet .Eindelijk iemand aan de telefoon gehad waar ik een regeling mee getroffen heb .Ik maakte elke maand rond de €50 extra over om de achterstand in te lopen .Maar nee hoor deze achterstand blijft staan en mijn extra geld is verdwenen .Ze bellen ongeveer 10 /15 keer per dag naar onze huis telefoon en mobiel ,Ze maken er een dagtaak aan om je lastig te vallen .En als ik opheldering vraag via de mail , geven ze geen antwoord want dat doen ze alleen via de telefoon .Ik wil ze niet meer aan de telefoon ,wil alles op papier hebben zodat ik ook mijn stappen kan nemen tegen hun
Ik zie geen pluspunten voor dit bedrijf
onbeschoft
Waardering:
1.0 2.0
|
Empathie
Weinig empathisch vermogen.Probeer uit te leggen waar het verkeerd gng bij mij,maar kreeg weinig respons.Willen alleen maar geld zien en hebben geen oor naar de problemen waar iemand in kan zitten.Jammer
-
-
Waardering:
2.0 4.0
|
kijk uit: fout volk
maandbedragen varieren inderdaad. rente moet een maand vooruit worden betaald. personeel is ondeskundig en op het asociale af. werken inderdaad met spookfacturen.
geen
alles!
Waardering:
1.0 2.0
|
Slechte administratie of stelletje schurken?
Ik krijg een aanmaning, terwijl ik volgens mijn bankafschriften wel degelijk heb betaald/afgelost aan het schildersbedrijf m.b.t. een langdurig onderhoudscontract. Bij telefonisch contact word ik steeds in de wachtrij geplaatst.
Geen.
Waarschijnlijk een stelletje oplichters, dat probeert geld af te troggelen van lui die niet assertief zijn.
Waardering:
1.0 2.0
|
onbeschoft
Heeeeeel onbeschoft personeel
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera/Ribank?
Een vreemd bedrijf het maandbedrag dat moet worden afgelost verschilt per maand, erg vreemd, niet mee in zee gaan, ik heb alleen maar gezeik met dit bedrijf.
geen
Vreemde manier van werken en onbeschoft personeel!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Antera incasso
Is blijkbaar een van vele bv`s die op dat adres geregistreerd staan. Op het zelfde adres zit ook: Ribank, DNV,Interbank, allemaal met hetzelfde telefoonnummer...... Wekt niet echt vertrouwen...
??
Vreemde constructie van geldverstrekkers met eigen incassobureau...
Waardering:
1.0 2.0
|
wie is antera incasso en finta bank
nooit van gehoord, en ik zou daar schuld hebben? dus niet!! spookfacturen of wat is dit.
geen enkele.
bestaat antera echt of wat is dit?
Waardering:
2.0 4.0
|
Pffffffffff
Sowieso is het altijd al bagger met schuldeisers maar schuldeisers die niet te vinden zijn!!!!!!!????????
Bestaat Antera wel?
Bestaat Antera niet?
Waardering:
1.0 2.0
|
antera incasso??
als je deze website aanklikt krijg je interbank ipv antera incasso is ook niet te vinden op deze site bedrog???
geen
bestaat antera incasso wel???
Waardering:
1.0 2.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

Pay Collector(7.8/10.0)0.9km
Amsterdam - Joop Geesinkweg 901-999
 
 
Aemstel Consult(8.0/10.0)1.5km
Amsterdam - Vrijheidslaan 881hg
Diensten: Advies, Dossierkosten, Griffierecht
Specialisaties: Bedrijven, Dagvaarding, Procedure, ...
 
 
Profitaks(7.6/10.0)2km
Amsterdam - Europaplein 1091HG
 
 
Direct Collections(7.8/10.0)2.1km
Diemen - Akkerland 16
 
 
Kenenco(8.4/10.0)2.3km
Amsterdam - Korte Tolstraat 33HG
 
 
Incassoburo R.P.D.(8.0/10.0)2.3km
Amsterdam - Kuipersstraat 166
 
 

Plaatsen in de buurt

Amstelveen - Amsterdam Zuidoost - Badhoevedorp - Diemen - Mijdrecht - Oostzaan - Schiphol - Uithoorn - Weesp - Zaandam
Incassobureau Gids maakt onderdeel uit van Xind Media | Contact | Privacy verklaring | FAQ | Aanmelden incassobureau